2010. november 13., szombat

Sodrásban

A rengeteg új ismeret, információ magával sodor. Semmi kétség erős sodrásban vagyok, de élvezem ;-)

A mese az első két hétről nem csak a tartalma, az ötletessége, de a technikája miatt is elbűvölt.
Ha belekóstolsz a Voice Thread szolgáltatásába rögtön elkezd járni az agyad, hogy mennyi mindenre tudod majd használni. Mielőtt belekukkantasz vedd fel a fejhallgatót! Érdemes ;-)




A szolgáltatás ingyenes változatát a regisztrációt követően veheted igénybe.

Kezelése könnyedén elsajátítható. Angol nyelvtudással nem rendelkezőknek a TeNeGEN oktató videóit ajánlom.

4 megjegyzés:

  1. A nagy sodrásban "bekukkantottam" Hozzád Andi, de nem bántam meg! Meghoztad a kedvem ahhoz, hogy becsatlakozzam én is a válaszadók körébe.

    VálaszTörlés
  2. Irma, örülök, hogy meghozta a kedved. Ezek szerint megérte írnom róla. El is olvastam a hozzászólásaidat ;-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Andrea!
    Ezek szerint a te agyad is elkezdett járni, hogy mennyi mindenre tudod majd használni?
    Nagyon kíváncsivá tettél, ha jutottál valamire ugye megosztod majd velünk is?

    VálaszTörlés